ACA NEOGEO FATAL FURY 3
Er begint een nieuw verhaal in South Town. Vijf nieuwe personages voegen zich bij de groep, die nu bestaat uit tien wolven met een niet te stillen vechthonger.
Maak je klaar voor intense gevechten met de nieuwe technieken Oversway en Combination Art.