VT Tennis
VT Tennis is een 'Ace' van een tennisspel voor de Nintendo DSi. Leer je tennisster in de dop te serveren, lobs te maken en te smashen, op weg naar de overwinning. Met de innovatieve touchscreen-besturing kun je heel precies in alle richtingen slaan. Verbeter de statistieken van je speler in dit snelle toernooi van spelstanden, waaronder Quickmatch, Tennis School & World Championship! Het doel is om nr. 1 op de wereldranglijst te worden. Om dit klaar te spelen, moet je banen vrijspelen terwijl je deelneemt aan competities over de hele wereld. Aan het begin van de career-stand zie je dat je op de laatste plek op de lijsten staat. Vanaf dit moment moet je hard vechten om omhoog te klimmen en je plek tussen de topspelers in te nemen. Je kunt op allerlei soorten ondergrond spelen: gras, gravel, hard courts en hout. Leer de beste technieken om ieder toernooi te op de verschillende ondergronden te winnen. Er staan zeventien lastige courts, elke moeilijker dan zijn voorganger, tussen jou en de ultieme overwinning.