Rummikub
Het belangrijkste element van Rummikub is de pot met 106 stenen (104 genummerde en 2 jokers). De genummerde stenen bevatten de nummers 1-13 in vier kleuren (zwart, geel, blauw en rood). Iedere combinatie van kleur en nummer komt twee maal voor en de speler bewaart zijn stenen op een rekje, zonder deze te laten zien aan de andere spelers. De eerste speler die al zijn stenen van het rekje op tafel weet te plaatsen, wint het spel.