Hero of Sparta
Jij bent koning Argos, een Spartaanse held die er niet voor terugdeinst om de goden zelf te weerstaan. Ga de meest waanzinnige uitdagingen aan in deze kolossale odyssee in volledig 3D en kom oog in oog te staan met fabelachtige mythische wezens!Laat je door dit epische actiespel meevoeren naar mythische landen en zelfs de diepten van de onderwereld voor uren aan spelplezier en oogstrelende beelden. Verzamel en modificeer 4 mythische wapens en laat de krachten van je held tot volle wasdom komen door combo's te maken. Hier is jouw kans om je eigen legende te scheppen... als je het avontuur overleeft.