Beleef een stukje Nintendo-geschiedenis met de Game & Watch-reeks voor Nintendo DSiWare. Elke titel is een getrouwe kopie van een klassiek LCD-spel uit de vroege jaren '80, inclusief normale Game A- en alternatieve Game B-spelstanden. Geen enkel Game & Watch-spel zou compleet zijn zonder de ‘Watch’-functie - elke titel bevat dus een volledig functionele klok. In Vermin bestuur je een tuinier die zijn lapje grond tegen roofzuchtige mollen moet beschermen. Terwijl de mollen op je af komen, beweeg je naar links en rechts voor een goed getimede mep met je hamers om de vandalen weg te jagen. In Game B verschijnen er meer mollen, die het je dus nog lastiger maken!