GO Series: Escape Trick Convenience Store
Je stille routinebaan als een winkelassistent in een lokaal warenhuis wordt plotseling en drastisch op z'n kop gezet. Wanneer je op het werk aankomt zijn er geen klanten en geen collega's te zien. Artikelen staan niet waar ze horen, deuren zijn vreemd genoeg gesloten en je hebt een akelig gevoel dat er iets niet klopt. Wanneer je de winkel uit wilt komen, realiseer je dat je bent opgesloten. Maar waarom? En door wie? Wat is hier gaande? Alleen in de winkel, moet je van elk voorwerp gebruik maken om te ontsnappen en het mysterie op te lossen achter de opmerkelijke gebeurtenissen van vandaag.