Flips The Folk Of The Faraway Tree
Joe, Beth en Frannie krijgen bezoek van hun hooghartige vriendin Connie. Connie wil maar niet geloven in de Faraway Tree en het magische volkje dat erin leeft – Moon-face, de fee Silky en Saucepan Man. Er is maar een manier om het haar te bewijzen – de kinderen beklimmen samen de boom en bezoeken een aantal landen in de top, waaronder the Land of Secrets en the Land of Treats. Na een aantal avonturen, leert Connie een lesje in vriendelijkheid! Flips Interactive Books – een leuke nieuwe manier voor kinderen om te lezen. Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.