Dompel je onder in een unieke audio-visuele belevenis waarin kunst en technologie elkaar ontmoeten. Electroplankton is ontwikkeld door multimediamuzikant Toshio Iwai. De Electoplankton zijn in het water levende 'instrumenten' die je bespeelt om een onbegrensde verscheidenheid aan aan geluiden en beelden te produceren! De visachtige Rec-Rec voeden zich met geluidsgolven. Ze verteren deze en imiteren ze dan met perfecte tussenpozen, wat hen zeer geschikt maakt voor het reproduceren van wat voor geluid dan ook. Ze zwemmen in scholen van vier en hun toonhoogten veranderen afhankelijk van hoe snel ze zwemmen. Met de Performance-stand creëer je unieke composities en met de Audience-stand kun je de Electroplankton helemaal los laten gaan! Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.