Dompel je onder in een unieke audio-visuele belevenis waarin kunst en technologie elkaar ontmoeten. Electroplankton is ontwikkeld door multimediamuzikant Toshio Iwai. De Electoplankton zijn in het water levende 'instrumenten' die je bespeelt om een onbegrensde verscheidenheid aan aan geluiden en beelden te produceren! Hanenbow springen uit het water in de richting van zwevende planten. Ze produceren vreemde geluiden en melodieën terwijl ze van de bladeren afstuiteren. Als een blad herhaaldelijk door een Hanenbow wordt aangeraakt verandert het van kleur, waardoor het geluid een verandering ondergaat. Niemand weet waarom Hanenbow dit vreemde gedrag vertonen. Met de Performance-stand creëer je unieke composities en met de Audience-stand kun je de Electroplankton helemaal los laten gaan! Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.