Dompel je onder in een unieke audio-visuele belevenis waarin kunst en technologie elkaar ontmoeten. Electroplankton is ontwikkeld door multimediamuzikant Toshio Iwai. De Electoplankton zijn in het water levende 'instrumenten' die je bespeelt om een onbegrensde verscheidenheid aan aan geluiden en beelden te produceren! Beatnes zijn typische wezens die een geluid voortbrengen dat erg lijkt op de geluiden die het klassieke NES-systeem produceerde. Tik de acht verschillende lichaamsdelen van een Beatnes aan voor acht vershillende geluiden. Houd ritme om een noot perfect getimed te herhalen. Met de Performance-stand creëer je unieke composities en met de Audience-stand kun je de Electroplankton helemaal los laten gaan! Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.