Animal Puzzle Adventure
Animal Puzzle Adventure is een simpel puzzelspel waar in je verscheidene dieren naar hun schuur op de kaart moet leiden, terwijl je putten en afgronden ontwijkt en je je voordeel met de voorwerpen in het veld doet. Er zijn 10 gedeeltes per level, met een totaal van 5 levels, waardoor je 50 gedeeltes te spelen hebt! Na een gedeelte uitgespeeld te hebben, speel je een fragment van een foto vrij. Zodra je alle 10 gedeeltes in een level hebt uitgespeeld, is de foto compleet en kun je deze in de galerie bekijken. Met zoveel puzzels om op te lossen, wordt je helemaal meegesleurd in de wereld van Animal Puzzle Adventure!