Animal Color Cross
In Animal Color Cross, los je grafische puzzels op door plaatjes van dieren te onthullen met behulp van de nummers die je aan beide kanten van het veld ziet. Reis over 5 continenten, op zoek naar de kenmerkende dieren daar. Kun je ze vinden? Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.