Animal Color Cross
In Animal Color Cross, solve graphic puzzles by recreating pictures of animals thanks to the numbers shown on both sides of the grid. Travel across 5 continents to look for their emblematic animals. Will you manage to find them? Please note that elements of this software may have been featured in previously released software.