PDC World Championship Darts 2009
PDC World Championship Darts is terug en beter dan ooit! Met zijn debuut op de Nintendo DS kan de uiterst succesvolle PDC-serie zijn zegetocht voortzetten in de palm van je hand!
Maak gebruik van de stylus van de Nintendo DS en neem het op tegen de beste spelers ter wereld. Met 16 pro's om mee of tegen te spelen in echt bestaande toernooilocaties, is dit een dartervaring die je niet wilt missen! Voorbeelden van de speciale functies zijn een diepgaande Career-stand, volledig aanpasbare toernooien en competities, en partygames. En aangezien maximaal acht mensen kunnen meedoen aan de toernooien en -competities voor meerdere spelers, kun je echt de strijd aanbinden met al je vrienden en je hele gezin.
Je kunt ook tegen een vriend spelen via de DS draadloze communicatie (Single-Card Play). Bovendien zijn er drie moeilijkheidsniveaus, zodat iedereen, van nieuwkomers tot de volgende Phil 'The Power' Taylor, de sport onder de knie kan krijgen. Darten kan niet beter! Lukt het jou om 180 te gooien?