PDC World Championship Darts 2009
PDC World Championship Darts is back and better than ever! For the first time on the Nintendo DS, the hugely successful PDC franchise can be right there in your hand!
Using the Nintendo DS stylus, you can play against the best in the world. With 16 pros to play as or against in real world tournament locations, this is one darts experience you don't want to miss! Special features include an in-depth career mode, fully customisable tournaments and leagues, plus party games. And you can really get together with all your friends and family since up to eight people can take part in the multiplayer tournaments and leagues.
You can also play against a friend over DS Wireless Communications (Single-Card Play) and there are three levels of difficulty so that everyone, from beginners to the next Phil 'The Power' Taylor, can get to grips with the sport. Darts doesn't get better than this! Game on!