Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time
Het is ten strengste verboden om voorbij de bosrand te dwalen, maar als er een mysterieuze ziekte in je dorpje uitbreekt, moeten de regels wijken. In Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time voor de Nintendo DS ben jij de held die aan het begin van een fantastische reis vol gevaar en avontuur staat.
In Final Fantasy Crystal Chronicles vind je het soort meeslepende gameplay dat zo kenmerkend is voor de serie, gecombineerd met spectaculaire realtime-gevechten, waarin de strijd tegen het kwaad beslist wordt. Dit spel is toegankelijk voor nieuwkomers en tegelijkertijd uitdagend voor doorgewinterde Final Fantasy-fans, die hun hart kunnen ophalen aan het avontuur en de pittige puzzels.
In Echoes of Time kun je voor het eerst met anderen via de Nintendo Wi-Fi Connection spelen, of ze nu een exemplaar van de Wii- of Nintendo DS-versie bezitten of niet. Ga met maximaal drie anderen op reis door het Final Fantasy-universum voor een complete en diepe spelervaring! Je kunt ervoor kiezen samen te werken of om er een wedstrijdje van te maken.
Wees niet bang om al het bekende achter je te laten en een wereld vol gevaren en avontuur binnen te stappen in Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time.