Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time
Straying beyond the edge of the woods is forbidden, but when a mystery disease strikes in your village, the time for obeying rules is over. Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time for Nintendo DS places you in the shoes of a hero at the start of a fantastical journey crammed with danger and adventure.
Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time features the immersive gameplay typical of the hit series, and invites you to wage war on evil in spectacular real-time battles. Designed to be accessible for new and long-time Final Fantasy fans, the game will challenge you to explore, solve puzzles and ultimately save the day!
For the first time, Echoes of Time allows you to play via Nintendo Wi-Fi Connection with other players regardless of whether they own the Wii or Nintendo DS version of the game. Join up to three other players for cooperative or competitive play in the Final Fantasy universe to add an extra level of depth to your gameplay experience!
Face the challenges that lie beyond everything you know and step into a world of adventure in Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time.