De Kronieken Van Narnia: Prins Caspian
Keer terug naar het magische land Narnia en meng je in de strijd om de vrede te herstellen in De Kronieken Van Narnia: Prins Caspian voor Nintendo DS.
Het spel heeft hetzelfde gevoel voor avontuur en drama als de hitfilm en de originele roman van C.S. Lewis. Prins Caspian geeft jou zeggenschap over de kinderen van Pevensie, wanneer ze nog maar eens worden overgebracht naar Narnia, waar ze verstrikt raken in een gevecht om een machtige vijand van de troon te stoten. Hoewel er nog maar één jaar voorbij is gegaan in de levens van de kinderen sinds hun ervaringen in The Lion, The Witch and The Wardrobe, zijn er meer dan 1300 jaren verstreken in Narnia – een periode die lang genoeg is om het betoverde land ten prooi te laten vallen aan de heerschappij van de kwaadaardige tiran Miraz.
Om Miraz van zijn troon te stoten, moet je een groep avonturiers samenstellen met 18 unieke personages, en vervolgens hun unieke vaardigheden gebruiken om de overwinning veilig te stellen in beurtsgewijze gevechten. Krachtige speciale aanvallen kunnen ingezet worden via het touchscreen. De mogelijkheid om de vaardigheden van je teamleden te verbeteren wanneer je vordert in het spel, betekenen dat je altijd klaar bent voor de volgende strijd. Mocht je in een gevecht op een onafwendbare nederlaag afstevenen, dan kun je nog altijd in de microfoon van de DS blazen om de hoorn te laten schallen en de aftocht te blazen!
Met meer dan 25 levels om te verkennen en een boekstand die je uitnodigt om je DS op zijn kant te houden en jezelf te verliezen in de fijnste details van het verhaal, brengt De Kronieken Van Narnia: Prins Caspian je naar een wereld vol betovering, avontuur en actie, waar alleen jij de kracht hebt om de aanval te leiden tegen het kwaad.