One Piece Unlimited Cruise SP 2
Kom aan boord van het schip Thousand Sunny en zet koers naar het vervolg van de One Piece Unlimited-sage in een luidruchtig en onstuimig avontuur op zee. Beleef de manga- en animeserie van Eiichiro Oda opnieuw in stereoscopisch 3D. Fans en liefhebbers van piratenavonturen kunnen in One Piece Unlimited Cruise SP 2 weer volop genieten.
In dit Nintendo 3DS-spel beleef je alle actie van het Wii-avontuur One Piece Unlimited Cruise 2: Awakening of a Hero, in een compleet nieuwe dimensie! Je vergezelt de met rubberen been uitgeruste kapitein; Monkey D. Luffy, en zijn doldwaze handlangers, de Straw Hat Pirates, op hun queeste om 's werelds grootste schat, de One Piece, te vinden en Luffy's ambitie om koning van alle piraten te worden waar te maken. Het verhaal gaat verder waar de Eerste Unlimited Cruise stopte. Je trouwe (en ó zo excentrieke) compagnon Gabri is in de problemen en het is aan jou om de gevaarlijke wateren te trotseren om hem te redden.
In de Story Mode zul je Luffy's epische verhaal volgen en afreizen naar vele eilanden volgestouwd met waanzinnige actie en afgrijselijke, schermvullende eindbazen. Je kunt ook enkele klassieke gevechten uit de serie meemaken in Marineford Episodes, exclusief voor de Nintendo 3DS. Als je gaat voor een adrenalinekick kun je jezelf testen in de Survival Mode. Hier ontdek je van welk hout jij gesneden bent wanneer je oog in oog staat met de plunderende horde vijanden. Of stroop je mouwen op om het op te nemen tegen een meedogenloze stroom eindbazen. Wanneer dit niet klinkt als muziek voor de oren, kun je ook ontspannen met het fascinerende vis-minispel. Fabriceer nieuwe bruikbare voorwerpen voor je queeste of geniet van de muziek in de Gallery!
Fans van razende vechtactie zullen hun ogen niet van het scherm kunnen houden wanneer Luffy zijn ledemaat uitrekkende Gum Gum Storm aanval los laat of wanneer de zwaardvechter zonder richtingsgevoel, Zoro, rond zwaait met katana's. Je kunt nieuwe bewegingen leren, je aanvallen aanpassen en perfectioneren of bewegingen combineren voor fantastische combinaties. Je kunt zelfs ten strijde trekken met twee of meer metgezellen voor onvergetelijke en onnavolgbare speciale aanvallen. Je vijand zal weten dat hij fout zit wanneer hij de 600 Million Berry Jackpot op zijn bakkes krijgt, met de vriendelijke groeten van Luffy, Zoro, Sanji, Robin en Franky!
Degenen die One Piece Unlimited Cruise SP hebben uitgespeeld zullen verheugd zijn om te horen dat hun harde werken niet voor niets is geweest. Je kunt namelijk je spelgegevens overzetten en dit nieuwe spel aanvangen met je behaalde ervaring, bewegingen en voorwerpen! En alsof dat nog niet genoeg is kun je ook met een metgezel van je eigen bemanning genieten van een Team Battle of Survival ronde in de VS spelstand!
Dus bereid je voor om Luffy en al je favoriete personages te vergezellen in een onvergetelijk golfslagavontuur, met de conclusie van de Unlimited Cruise-sage!