Mike De Ridder en de Grote Galop
Vergezel de ridder Mike en Galahad in dit avontuur met zijn vele puzzels en minigames! Help om de inwoners van Glendragon te redden en de orde te herstellen na de invasie van de gemene Vikingen!
In de game vind je ook een scoretabel om spelers uit te dagen. Bovendien wordt het verhaal voorgelezen voor jonge kinderen.