Twee Mario's zijn beter dan één in Mario & Luigi: Paper Jam Bros., een grappige RPG-crossover voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen!
Wanneer twee werelden op elkaar botsen, komt papieren Mario tot leven en sluit hij zich aan bij de Super Mario Bros. Samen moeten Mario, Luigi en papieren Mario het opnemen tegen Bowser en papieren Bowser om de twee werelden weer van elkaar te scheiden.
Dankzij de toevoeging van papieren Mario hebben Mario en Luigi nieuwe mogelijkheden om levels te verkennen, puzzels op te lossen en de handlangers van Bowser in het stof te laten bijten. Papieren Mario kan door smalle openingen glippen om geheime gebieden te ontdekken en in een papieren vliegtuig veranderen om aan losgeslagen Petey Piranha's te ontkomen. In de turn-based gevechten kun je meerdere exemplaren van papieren Mario maken met het kopieerblok, zodat je je vijanden kunt overrompelen. Combineer de krachten van de drie helden voor trioacties, waarmee je voorbij hindernissen kunt komen. Met trioaanvallen kan het dappere drietal gezamenlijk vijanden ervan langs geven.
Als zelfs de gebundelde krachten van Mario, Luigi en papieren Mario niet genoeg zijn, kun je je vijanden verscheuren in de grootschalige, realtime knutselstrijd! Bestuur een enorm papieren model om de papieren legioenen van Bowser te verkreukelen.
In Mario & Luigi: Paper Jam Bros. voor de Nintendo 3DS-systemen ontvouwt zich een superleuk avontuur vol actie, waarin je het Paddenstoelenrijk moet redden!