Two Marios are better than one in Mario & Luigi: Paper Jam Bros., a comical RPG mash-up for Nintendo 3DS family systems!
When two unique universes collide, Paper Mario jumps off the page and joins a fantastic team of Super Mario Bros.! Mario, Luigi and Paper Mario are the only ones who can defeat both Bowser and Paper Bowser to separate the two worlds once again!
With Paper Mario in the fold, Mario and Luigi have even more ways to explore, solve puzzles and take down Bowser’s goons. Paper Mario can slip through narrow cracks to hidden areas and transform into a paper airplane to escape from rampaging Petey Piranhas. In the turn-based battles, you can use Copy Block to duplicate Paper Mario and make him a force to be reckoned with! By combining the powers of your heroes, you can also perform Trio Moves to get past obstacles that block the way forward and unleash Trio Attacks to wallop foes in style!
When even the might of three heroes isn’t enough, tear up your enemies in massive, real-time Papercraft Battles! Take charge of a giant Papercraft to crease, crinkle and crumple Bowser’s papery armies.
Unwrap a charming action-packed quest to save the Mushroom Kingdom in Mario & Luigi: Paper Jam Bros., for Nintendo 3DS family systems!