Verover de taart
In Kirby Battle Royale sta je er alleen voor! In deze chaotische 3D-vechtgame voor de diverse Nintendo 3DS-systemen speel je een reeks hectische multiplayergevechten voor maximaal vier spelers. Beheers unieke kopieervaardigheden en strijd om de eerste plaats!
Ben je klaar om je jezelf te bewijzen als beste Kirby? Laat je talenten zien in tien epische soorten gevechten. Grabbel naar appels, verdedig je vlag of sla de tegenstand aan gruzelementen in een reeks te gekke solo- of teamgevechten.
Geef een draai aan je strategie door te kiezen uit allerlei kopieervaardigheden. Ga voor bruut geweld met de hamerkracht of focus je op snelle aanvallen en gewiekste bewegingen met de ninjakracht. Keer op keer zul je je moeten aanpassen aan de situatie én je vijanden om de winnaar te worden.
Beleef een gevecht tot de laatste Kirby. Waag je kansen in de arena en word koning Kirby in Kirby Battle Royale, exclusief voor de diverse Nintendo 3DS-systemen.
Om de Meta Knight vrij te spelen en te gebruiken als speelbaar personage kun je de opgeslagen data van de demoversie overdragen naar de volledige game van Kirby Battle Royale.
Ben je op zoek naar andere games met dit schattige roze bolletje? Kom meer te weten over de Kirby-serie op de Kirby-site!