Smash Cat Heroes
Neem het op tegen vijanden die je van alle kanten belagen in de actiegame Smash Cat Heroes! Kruip in de vacht van een van de samoeraikatten en ga op zoek naar legendarisch kattenvoer waar je superkrachten van krijgt!
Ieder speelbaar personage heeft een eigen vechtstijl met aanvallen voor de korte en de lange afstand, evenals speciale en hyperaanvallen.
Sta stil om je energie op te laden wanneer de kust veilig is en gebruik de energie vervolgens voor speciale aanvallen waarmee je je tegenstanders zware schade kunt toebrengen. Ontketen een reeks aanvallen zonder zelf geraakt te worden om een allesvernietigende speciale aanval op te laden.