Smash Cat Heroes
Slash and smash enemies coming at you from all directions in a non-stop cat-attack action game, Smash Cat Heroes! Take control of one of the samurai cats and go in search of the legendary Super Cat Food that will supposedly grant its eater all the power in the world!
Each playable character has its own fighting style with short and long range attacks, plus special and hyper attacks.
Stand still to charge your energy gauge when the coast is clear and then use the energy for special and hyper attacks that inflict heavy damage. Pull off a series of attacks without getting hit and you'll charge the Combo counter that will trigger the devastating Spinning Cat Attack!