Music On: Electric Guitar
Tover je Nintendo 3DS om in een weergaloze elektrische gitaar en gebruik de stylus als plectrum. Je zult versteld staan als je erachter komt hoe eenvoudig het is om je favoriete nummers te spelen, zelfs als je geen noemenswaardig muzikaal talent hebt!
Naast de verzameling van meer dan 950 akkoorden en een verbazingwekkend realistisch geluid, kun je ook genieten van drie pedaaleffecten, een speciaal scherm waarop je de melodie kunt volgen, en 32 speciale akkoorden.