Fun! Fun! Minigolf TOUCH!
Play minigolf with your Mii and master new cups and trick shot challenges in beautiful environments.
The perfect touch controls make for a fun and rewarding putting experience. Customise your Mii character to add a personal touch to your game. Play 81 holes spread across America, Asia and Europe - enjoy exotic locations all over the world. Earn coins and spend them on flight tickets, trick shot qualifications, luxury equipment and much more.