Defend your Crypt
Defend your Crypt is een strategie- en puzzelgame waarin je je schat moet beschermen tegen een groep dieven. Als farao kun je verschillende valstrikken gebruiken om de indringers te verjagen. Laat de grafrovers de diepte in vallen of gebruik verschillende middelen om ze af te schrikken. Doe wat je kunt om je schat te beschermen!
Defend your Crypt beschikt over retro-pixelart met een Egyptisch sausje. Gebruik klassieke valstrikken zoals giftige schorpioenen, kevers, watervallen en valdeuren waardoor indringers op scherpe stekels vallen. In de vele levels zullen de grafrovers met elkaar samenwerken en verschillende gemoedstoestanden hebben.