FIFTEEN
In FIFTEEN moet je blokken, genummerd van 1 tot 15, in de juiste volgorde leggen. Met het touchscreen kun je de positie van elk blok bepalen om je doel te behalen. De beginorde van de blokken is willekeurig en draagt bij aan de eindeloze uitdaging!