REAL BOUT FATAL FURY
Real Bout Fatal Fury werd oorspronkelijk uitgegeven in 1995 en is het vijfde deel van deze vechtspellenreeks. In dit deel werd de onafhankelijke “Sway”-knop geïntroduceerd, alsook een meer geavanceerd combosysteem en de Ring Out feature, die bijdraagt aan snellere en betere gameplay.
Real Bout Fatal Fury bevat 16 verschillende vechtersbazen, inclusief de Jin-broertjes (de eindbazen van het vorige deel), naast de populaire Billy Kane en Duck King. Vernietig je tegenstanders en bereik de top!