World War Z - Signature Weapons Pack
Zin om zwermen ondoden in stijl neer te maaien of hordes zombies soepeltjes om te leggen? Dan is het Signature Weapons Pack iets voor jou. De persoonlijkheden van een aantal van de meest gedenkwaardige personages uit WWZ zijn zichtbaar in hun favoriete wapens. Of je nu gaat voor Kimiko's PAC-15 Sporting Carbine, Bunko's Gal 9 Compact SMG, Angel's Casull 6 Revolver of Sergei's Dunali SxS Shotgun, er is een wapen voor elke gelegenheid.