Varkensmasker en -outfit
Er is nu een kostuum voor Mii-vechters te koop dat is gebaseerd op het varken uit de Minecraft-serie, met net zo'n schattig roze snuitje en zulke lieve oogjes als in de originele game. Als je als Mii-bokser het strijdperk betreedt in dit kostuum, zit het wel knor!