Uitdagingenpakket
Jullie wens is ons bevel: 10 nieuwe levels voor Urban Trial Playground, met unieke beloningen bij voltooiing van elk level.
Ben jij de ultieme Californië-racer? Ga je de uitdaging aan en toon je je vaardigheden in deze geheel DLC?
Speel de 10 nieuwe levels allemaal, krijg ze eronder en ontvang je prijs. Versla anderen op de online ranglijst en zorg vooral dat je veel plezier hebt!