The Escapists 2 - Dungeons and Duct Tape
Op deze middeleeuwse kaart kun je nieuwe items vinden, maken en gebruiken terwijl je probeert te ontsnappen uit dit imposante fort. Jij bent de enige die jou nog kan redden. Kom je al vechtend langs de angstaanjagende bewakers? Of zoek je een sluwere weg over de muur richting de vrijheid? Maar hoe overwin je de slotgracht?