Help ze in hun strijd wanneer ze in de val lopen en gevangengenomen worden door de sadistische eigenaar van het Rad van Tegenspoed, Splat Jaypak. Om te ontsnappen moeten ze zich ontwikkelen en elke beproeving doorstaan waaraan hun ontvoerder ze onderwerpt. Ben je klaar om je weg terug te vechten naar je avontuur?