Star Wars: Rebels-skinpakket
Klaar om je in Minecraft-stijl bij de rebellen aan te sluiten? Het Star Wars Rebels-skinpakket bevat de bemanning van de Ghost en hun tegenstanders in het Galactische Keizerrijk. Kies uit meer dan 20 skins en speel als je favoriete personage uit Star Wars Rebels.