SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris - Blooming of Forget-me-not
Blooming of Forget-me-not is de eerste grote DLC-uitbreiding voor SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris.
Kirito, Alice, Eugeo en Medina vochten voor vrede in het mensenrijk en er kwam een einde aan het bewind van de Administrator.