SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris - Blooming of Forget-me-not
Blooming of Forget-me-not is the first major expansion DLC for SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris.
Kirito, Alice, Eugeo, and Medina fought for peace in the human realm, and the reign of the Administrator came to an end.