RiMS Racing: European Manufacturers Package
Het European Manufacturers Pack omvat 76 reserveonderdelen, livery's en motoroutfits waarmee je je Aprilia-, BMW-, Ducati- en MV Augusta-motoren kunt upgraden.
Het onderdelenpakket bevat ook 16 voor- en achterbanden van Pirelli, alsook 4 voorremklauwen van Brembo Stylema die voor alle vier de Europese motoren geschikt zijn.