Pinball FX3 - The Walking Dead
De flippermeesters van Zen Studios hebben hun krachten gebundeld met Telltale Games en Robert Kirkman, de Eisner-award winnende schrijver van The Walking Dead voor zijn Skybound-imprint bij Image Comics, om een nieuwe digitale flipperkast te maken, gebaseerd op de bekroonde The Walking Dead-gameserie.