Pinball FX3 - Iron & Steel Pack
Ga je het gevecht aan met een bende moordlustige Vikings of neem je het op tegen een stel bandieten in het Oude Westen?
Dat en meer kun je allemaal doen in het Iron & Steel Pack, een spannend flipperkastspel dat Zens eigen epische en avontuurlijke CastleStorm combineert met Wild West Rampage, een gloednieuw flipperkastspel waarin je speelt als Cindy, een keiharde premiejaagster uit het Oude Westen!
Duik in een wereld vol draken en treinen, zwaarden en six-shooters, de perfecte mix van de Middeleeuwen en het Wilde Westen!