Pinball FX3 - Carnivals and Legends
Adventure Land flipper neemt je mee naar de mechanische oorsprong van de flipperkast met zijn flitsende lichtjes, opwindende geluidjes en eindeloze ontdekkingen. Verken de wonderen van een pas geopend pretpark en test je skills in meer dan twaalf speltypen.
Hercules heeft jouw flippervlugge handjes nodig om de woede van Hera te overleven en zijn plaats tussen de goden op de top van de berg Olympus te claimen. Son of Zeus is de eerste flipperkast ooit met dynamische weersomstandigheden.