Northgard - Nidhogg, Clan of the Dragon
De meest vreemde van alle clans, de draken volgen oude gebruiken en omarmen grillige tradities. Ze gebruiken opoffering en onderdrukking om hun doelen te bereiken en verdienen vaak het wantrouwen van de andere clans.
Thralls kunnen worden gekocht bij je longship-dok en nadat je de Capture Lore hebt gekregen, kun je de mensen van andere facties onderdrukken.
Maar als uw gewone populatie toevallig onder uw Thrall-populatie valt, zullen ze tegen u in opstand komen!
De Clan of the Dragon begint elk spel met een reeds gebouwd exclusief gebouw: de Sacrificial Pyre. Je kunt dit gebouw gebruiken om je mensen op te offeren om de goden te eren en hun gunsten te verwerven, door verschillende bonussen vrij te spelen!
Het enige militaire kamp dat je kunt bouwen is het Dragonkin Altar, waar je Dragonkins kunt creëren, woeste militaire eenheden, die veel krachtiger zijn dan krijgers.