Late Fees
Heb je de geruchten gehoord over de Raven Brooks-bibliotheek? Ze zeggen dat de bibliothecaris niemand toelaat tot de beperkte sectie. Kan een van de boeken daar de bizarre mysteriën van de stad verklaren?