Kokoro, Kirara & Hiori Costumes - Hospitable Kitties
Voegt een set toe met het kostuum 'Hospitable Kitty' en accessoire 'Kitty Headband' voor Kokoro, Kirara en Hiori, in totaal dus 3 variaties.