KT's ROMANCE OF THE THREE KINGDOMS Series App Officer CG Set
Portretten van beroemde officieren als Lu Bu en Liu Bei worden nog toegevoegd, evenals die van originele personages. Geniet van deze prachtige illustraties van officieren in de app.
Selecteer de Editor en vervolgens "Register Orig. Officer" of "Edit Historical Officers" in het menu Start. Selecteer Portrait in het scherm Edit. Er wordt een lijst met portretten getoond en je kunt de officier instellen op het tabblad Special.