Freshwater Frenzy
Van schildpadden tot de beruchte piranha's, Zoetwatergekte zit vol met talloze nieuwe waterdieren. Je leert nieuwe verzorgingstechnieken en moet geheel nieuwe onderwaterwerelden opbouwen. Drijvende afdekkingen, kienhout, zelfs ervaren aquariumbeheerders moeten hun best doen om de bewoners tevreden te stellen.
Voor de eerste keer kun je in Megaquarium baby's in je aquarium grootbrengen. Maar vergis je niet, elk dier heeft zijn eigen kweekvereisten, en daaraan voldoen valt niet mee.
Van sommige dieren kun je hybridesoorten kweken, en via selectieve kweekprogramma's kun je kleuren en patronen creëren die bij jouw stijl passen.