Freshwater Frenzy
From turtles to the infamous Piranha, Freshwater Frenzy is packed full of new species to discover. There are new care requirements to learn and demanding new aquascaping requirements to fulfil. From floating cover to bogwood, providing everything your inhabitants need will challenge even the seasoned curator!
For the first time in Megaquarium history you will be able to rear baby animals in your aquarium. But make no mistake, fulfilling the unique breeding requirements of each animal is no easy task.
Some species can even be hybridized. By selective breeding you can create colour and pattern combinations that reflect your style.
Explore everything that freshwater has to offer by completing the Freshwater Frenzy campaign. Each mission will challenge you to make the most of the new additions and explore the game in new ways.