Costume Pack
Costume Pack met zeven gloednieuwe kostuums, zes soorten baarden en snorren en een bril toegevoegd aan de oorspronkelijke outfit van de game. Je hebt op elk moment in de game toegang tot de outfit via de garderobe van de detective.