Classic Games Collection Vol.1 DLC#1 - Classic Holiday Spirit
Steek je favoriete klassieke spellen in een kerstkleedje met de "Klassiek feestgevoel" DLC voor "Classic Games Vol. 1." Breng de vreugde van het eindejaarsseizoen naar je spel door feestelijke lay-outs die doen denken aan de geliefde gezellige patronen van kersttruien en -versiering.